reklama

Priaznivosť zmienky

Treba zvažovať kedy čo povedať, lebo keď niečo poviem tak to vlastne pomenujem a tým to končí, zaškatuľkujem To, alebo Niekoho, a možno beznádejne a nenávratne nesprávne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Možno aj preto sa treba občas vracať a prehodnocovať svoje postoje,

zvažovať kam sa uberá moja myseľ,

lebo tam smerujem ku svojim postojom, názorom,

na podklade ktorých sa potom správam

a ktoré sa stávajú mojim charakterom.

Chcem si to uvedomiť, a chcem si dať na to pozor.

Nie pozor s výkričníkom, ale taký slobodný vierohodný pozor...

ahAá... to už je iné slovo... Opatrnosť... hm, zaujimavé ako tečie život.

Michal Skačan

Michal Skačan

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Učím deti na Zuš-ke , predtým som robil výstupného kontrolóra skladníka, predtým obrábača kovov, predtým výrobcu z dreva na nevlastnej nohe, predtým nezamestnaného. Som kresťan človek; čítať ma naučil Jack London niekedy až po puberte, takže ďaleko po dvadsiatke; moja oľúbená hudba je Ticho, Worship, Mozart, atď. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu