reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Skačan

Michal Skačan

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Učím deti na Zuš-ke , predtým som robil výstupného kontrolóra skladníka, predtým obrábača kovov, predtým výrobcu z dreva na nevlastnej nohe, predtým nezamestnaného. Som kresťan človek; čítať ma naučil Jack London niekedy až po puberte, takže ďaleko po dvadsiatke; moja oľúbená hudba je Ticho, Worship, Mozart, atď. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Kedy sa extrémizmus objaví a do kedy trvá

Michal Skačan

Politika Kedy sa extrémizmus objaví a do kedy trvá

Extrémizmus vzniká a existuje vtedy, keď ľudia ktorí môžu meniť spoločenskú situáciu vo väčšom meradle, politici a obchodníci, dlhodobo, furt a stále neberú do úvahy názory tej najpočetnejšej skupiny, obyčajných ľudí.

  • 11. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 437x
  • 0
Doma

Michal Skačan

Doma

Vstávať do zamknutého sveta zamykať pred niekým komu chceme otvoriť Snažiť sa nadviazať kontakt s niekým kto sa vzďaľuje viac a viac

  • 8. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 325x
  • 0
Na prvý pohľad

Michal Skačan

Na prvý pohľad

  • 15. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 162x
  • 0
Mám rád nostalgiu

Michal Skačan

Mám rád nostalgiu

Fest mám rád obdobie dažďov... nezriadené pohnútky sa zdravo tratia a v každom zážitku sa nájde niečo zázračné. Dokonca na budúcnosti jasne vidno nemeňne viac ponúk.

  • 15. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 268x
  • 0
Z hlboka do výšky

Michal Skačan

Z hlboka do výšky

  • 15. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 154x
  • 0
reklama
Radostlivosť

Michal Skačan

Radostlivosť

Všetko je zapísané minulosťou. Niektoré veci sú nenávratne preč... skoro nenávratne. Väčšinou štart a cieľ nie je taký dôležitý ako to čo sa objaví niekde medzi, pretože to čo sa tam objaví, ostane navždy.

  • 12. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 660x
  • 2
Jedného niet

Michal Skačan

Jedného niet

Najprv ja a potom druhý. Nie najprv mne. Najprv zle mne, potom dobre mne a potom druhému dobre.

  • 4. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 175x
  • 0
Najkultivovanejší hudobný prejav

Michal Skačan

Najkultivovanejší hudobný prejav

Mám teraz obdobie aké som ešte nezažil. Ako teenager som o klasike nechcel ani počuť. Počúval som všetko čo mi lacné ale prehodnotené relácie v rádiu púšťali, veď sami počujete čo hrajú v 90ich percentách a nevinímajúc ani niektoré alternatívne, ktoré v podstate hrajú tiež iba zvukovo preoblečené kaleráby. Neskôr po strednej a po vojne sa to zmenilo. Konkrétnejšia revolta spôsobila, že som hľadal menej komerčnejšiu hudbu. Prešiel som cez rôzne elektro a hranú hudbu a keď som došiel k jazzu, myslel som že som už na konci hľadania. Po čase sa však ukázalo, že mi nestačí ani to. Začal som mať potrebu vnímať význam hudby a hľadal som ho. Nastalo dlhšie obdobie ticha po ktorom prišiel hudobný worship, niektorí poznáte, ktorý má doteraz u mňa veľké miesto. A potom? Po nejakom čase striedania hudby a ticha som začul Lisztovu sonátu h mol a bolo, vedel som že som na konci hľadania.

  • 12. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 173x
  • 19
Priaznivosť zmienky

Michal Skačan

Priaznivosť zmienky

Treba zvažovať kedy čo povedať, lebo keď niečo poviem tak to vlastne pomenujem a tým to končí, zaškatuľkujem To, alebo Niekoho, a možno beznádejne a nenávratne nesprávne.

  • 18. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 510x
  • 0
Handra

Michal Skačan

Handra

Na ceste spadnutý, vyzeral by ako nemotorný, bez práva, no ja však viem, že s časom sa už dáva dokopy, ten, ktorému som ani rod neuhádol.

  • 16. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 204x
  • 2
reklama
Len trpezlivosť

Michal Skačan

Len trpezlivosť

Jasné je že pocity nemôžu klamať. Nemôže byť pravdivý, alebo nepravdivý pocit. Jednoducho buď niečo dobré či zlé cítiš viac, menej, alebo necítiš.

  • 15. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 622x
  • 2
Nový človek

Michal Skačan

Nový človek

Už niekoľko rokov vnímam, že v živote človeka funguje isté pravidlo, ktoré mi zatiaľ nič svetové doteraz nevyvrátilo – myslím že už ani nevyvráti – a koniec koncov ktoré sa určite odráža v procese evolúcie na forme a tvare človeka ako určitého živočíšneho druhu. A síce, že čomu sa človek venuje, alebo na čo človek vynakladá svoju námahu, to v jeho živote rastie, zväčšuje sa, naberá na kvantite alebo kvalite a naopak, čomu nevenuje pozornosť a netrápi sa pre to, neusiluje sa o to aby v tom aspoň po krôčikoch napredoval, to sa zmenšuje, oslabuje, či jednoducho z jeho života vytráca.

  • 14. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 300x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu