reklama

Mám rád nostalgiu

Fest mám rád obdobie dažďov... nezriadené pohnútky sa zdravo tratia a v každom zážitku sa nájde niečo zázračné. Dokonca na budúcnosti jasne vidno nemeňne viac ponúk.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Rozhodnúť sa, rozhodovať... veď ako každý deň a chvíľu.

Teraz však viac v pokoji,

bez hladného marketingu okolia,

bez toľkých trblietavých prázdnych krabíc...

"...a neuveď nás do pokušenia..."

Hm, keby som tak vedel

kde je tá obrázková knižka z detstva

kde som prvý krát uchopil

a nič mi to odvtedy nevytrhlo, že...

mám rád nostalgiu.

Michal Skačan

Michal Skačan

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Učím deti na Zuš-ke , predtým som robil výstupného kontrolóra skladníka, predtým obrábača kovov, predtým výrobcu z dreva na nevlastnej nohe, predtým nezamestnaného. Som kresťan človek; čítať ma naučil Jack London niekedy až po puberte, takže ďaleko po dvadsiatke; moja oľúbená hudba je Ticho, Worship, Mozart, atď. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu