reklama

Kedy sa extrémizmus objaví a do kedy trvá

Extrémizmus vzniká a existuje vtedy, keď ľudia ktorí môžu meniť spoločenskú situáciu vo väčšom meradle, politici a obchodníci, dlhodobo, furt a stále neberú do úvahy názory tej najpočetnejšej skupiny, obyčajných ľudí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vtedy keď obyčajní ľudia po niekoľkonásobných rovnakých správnych reakciách na situáciu zostanú niekoľkonásobne a nepochopiteľne nevypočutí. Keď nezadusia v sebe túžbu po spravodlivosti, vtedy logicky strácajú dôveru v tých ktorým dôveru dali. Mocní prestávajú byť pre nich autoritou, pretože autoritu u obyčajných ľudí nemá svalnatý bohatý kovboj, ale pracovitý muž z charakterom dobrého otca.

Ja nesúhlasím s extrémnymi zmenami, vždy som sa snažil mierniť konflikty medzi ľuďmi. Nikdy nebývajú bez bolesti, ale súhlasím s logikou reakcie vzniku extrémizmu a som si istý, že sa bude stále objavovať a trvať tam kde prirodzené požiadavky spravodlivých ľudí naberú racionálny a emočný tvar zosmiešnenia. Tam kde sa začne obyčajný človek, ktorý neprestane vnímať svoju hodnotu, cítiť kvôli správnym postojom úplne a nepochopiteľne hlúpo. Jednoducho, keď z neho urobia hlupáka za to, že chce dobre. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Preto vám chem povedať, Vy, s bystrou mysľou, čo máte nejakú moc v spoločnosti, ktorá vám bola zverená, môžte to zmeniť. 

Michal Skačan

Michal Skačan

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Učím deti na Zuš-ke , predtým som robil výstupného kontrolóra skladníka, predtým obrábača kovov, predtým výrobcu z dreva na nevlastnej nohe, predtým nezamestnaného. Som kresťan človek; čítať ma naučil Jack London niekedy až po puberte, takže ďaleko po dvadsiatke; moja oľúbená hudba je Ticho, Worship, Mozart, atď. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu